لانگمن لانگمن .

لانگمن

بهترين روش يادگيري زبان انگليسي در منزل

تا حالا به اين فكر كرده ايد كه چقدر خوب مي شد اگر زبان انگليسي را در خانه ي خودتان ياد مي گرفتيد؟ هم خيلي راحت است و هم مزاياي زياد ديگري دارد. مثلا اگر خيلي دوست داشته باشيد انگليسي ياد بگيريد اما وقت كافي نداشته باشيد، يا اگر موسسه هاي زبان از خانه يا محل كارتان خيلي دور باشند يا هزينه هاي شان خيلي زياد باشد، در اين صورت بهترين روش يادگيري زبان انگليسي در منزل است. شايد الان داريد به اين فكر مي كنيد كه ياد گرفتن مكالمه در خانه خيلي سخت است، چون كسي نيست كه اشتباهات تان را اصلاح كند يا اين‌كه چطور مي‌توانيد پيشرفت كنيد در حالي كه نمي دانيد كجاي كارتان ايراد دارد؟ براي آشنا شدن با بهترين روش يادگيري زبان انگليسي در منزل حتما اين مطلب را مطالعه كنيد.

 

اين نگراني ها به‌جا هستند و شايد موارد ديگري هم باشند. مثلا ممكن است نگران تلفظ صحيح كلمات باشيد. در واقع، شايد اصلا ندانيد كه از كجا بايد شروع كنيد. در حقيقت يادگيري زبان لزوما به معناي نشستن پاي كتاب نيست و منابع زيادي وجود دارند كه مي توانند به شما كمك كنند كه در مسير درستي قدم برداريد.
اگر در خانه تان از روش ها و منابع درستي استفاده كنيد، كارتان روي غلتك مي افتد. پس حتما اين راه هاي عالي را براي تمرين زبان انگليسي امتحان كنيد.

محتوايي پيدا كنيد كه براي‌تان جذاب است
محتواي بسياري به زبان انگليسي وجود دارد از فيلم‌هاي آموزشي تا مصاحبه‌ها و ويديو‌هاي متعدد در دنياي آنلاين، هر كدام از اين موارد مخصوصا اگر در زمينه علاقه شما باشد مي‌تواند به عنوان آموزش انگليسي عمل كند. مثلا تصور كنيد كه شما به تكنولوژي علاقه داريد، مي‌توانيد ساعت‌ها ويديو در اين زمينه‌ بيابيد. بزرگترين حسن اين روش اين است كه شما به حوزه ويديو علاقه داريد و آشنايي خوبي با آن داريد، به همين دليل هم از ديدن آن خسته نمي‌شويد و هم اينكه آشنايي اوليه شما با مبحث به شما كمك خواهد كرد كه زودتر كلمات و تركيبات را به خاطر بسپاريد و زودتر كل موضوع را درك كنيد.

بازي هاي رايانه اي انگليسي انجام بدهيد
انجام بازي هاي رايانه اي انگليسي، يكي از بهترين روش هاي يادگيري زبان انگليسي در منزل است. وقتي صحبت از يادگيري زبان است، اغلب مردم حتي به بازي هاي رايانه اي فكر هم نمي كنند، در حالي كه بازي هاي تك نفره يا گروهي آنلاين يك راه خيلي خوب براي تقويت خواندن، شنيدار و گفتار انگليسي هستند.
مي‌دانستيد كه از طريق همين بازي ها مي توانيد دوستان انگليسي زبان هم پيدا كنيد؟
بازي هاي تك نفره معمولا تخيلي هستند و شامل استفاده از جادو و كشتن هيولاها هستند و در آن‌ها در نهايت به يك قهرمان بزرگ تبديل مي شويد. چون مكالمات اين بازي ها خيلي زياد هستند، با بازي كردن حتي يكي از آنها دايره ي لغات تان بزرگ تر مي شود. هم چنين براي يادگيري مشتاق مي شويد، چون براي اينكه بتوانيد بازي را تمام كنيد بايد به تمام ديالوگ ها گوش كنيد و آنها را بفهميد.
نگران كلمه هاي جديد نباشيد، چون به محض بازي كردن به آنها عادت مي  كنيد. معروف ترين بازي هاي تك نفره كه انگليسي تان را تقويت مي كنند «Final Fantasy» ،«Legend of Zelda» و «Dragon Quest» هستند.
بازي هاي گروهي تجربه ي بيشتري براي تان خواهند داشت؛ چون با گروه بزرگ تري از افراد آنلاين سر و كار داريد. يكي از معروف ترين بازي ها «World of Warcraft» است. مي توانيد خودتان يك شخصيت طراحي كنيد و با تلاش و جستجو بازي كنيد. بهترين قسمتش اين است كه مي توانيد يك تيم تشكيل بدهيد و با ديگران ارتباط برقرار كنيد. مكالمات، معمولا غيررسمي و ساده هستند و در يك پنجره روي صفحه نمايش تايپ مي شوند. اين يك روش هوشمندانه است تا بتوانيد سريع انگليسي فكر كنيد.
اگر عاشق ماجراجويي هستيد و هِدسِت هم داريد مي توانيد صحبت گروهي را هم امتحان كنيد. اين قابليت به شما كمك مي كند به مكالمات ملحق شويد و با آدم هاي جديدي آشنا شويد. حرف زدن با صفحه نمايش ممكن است اولش كمي عجيب و غريب به نظر برسد اما يك روش بامزه براي يادگيري زبان انگليسي است. اما خب بايد حواس‌تان را جمع كنيد، ممكن است به اين بازي ها معتاد شويد!


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۱۰:۱۳ توسط:حسين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :