لانگمن لانگمن .

لانگمن

تقويت مهارت روخواني و شنيداري

خواندن و گوش دادن كليد يادگيري زبان انگليسي است.

هرچه بيشتر بخوانيد و گوش دهيد، انگليسي شما سريعتر پيشرفت خواهد كرد. به همين سادگي. اما راههايي وجود دارد كه براي اثر بخشي بيشتر مي‌توانيد انجام دهيد.

تكنيكهايي كه به شما كمك مي‌كنند بهتر بخوانيد و گوش دهيد:

منابع آموزشي هم سطح خود را انتخاب كنيد:

منابعي كه براي خواندن و گوش دادن انتخاب مي‌كنيد بايد كاري كنند كه شما بتوانيد كاملا روي آن داستان و يا هر موضوع ديگري كه است متمركز شويد. جوري كه شما اصلا به اين فكر نكنيد كه داريد به زبان انگليسي مي‌خوانيد. انگار كه داريد به زبان مادري مي‌خوانيد. اگر اينطور نيست آن داستان يا سخت است يا خسته كننده است، و بايد چيز ديگري را پيدا كنيد. وقت شما ارزشمندتر از آن است كه آن را روي داستان‌ها، كتابها و هر موضوع ديگري صرف كنيد كه چيزي از آن نمي‌فهميد. شما بايد منابعي را انتخاب كنيد كه در سطح خودتان باشد.

تمرينات خود را روي يك موضوع متمركز كنيد:

هنگامي كه شما مطالب و داستان‌هايي را مي‌خوانيد كه همگي اثر يك نويسنده يا در يك ژانر هستند، شما سريعتر در آن موضوع پيشرفت مي‌كنيد. چون شما لغات و ساختار گرامري را خواهيد ديد كه مرتبا تكرار مي‌شوند. به همين خاطر مغز شما سريعتر زبان را ياد مي‌گيرد. اگر شما به ژانر عاشقانه علاقه داريد سعي كنيد بيشتر داستان انگليسي عاشقانه بخوانيد. اگر به داستانهاي جنايي علاقه داريد بيشتر داستان‌ انگليسي جنايي بخوانيد. اينگونه سريعتر در آن موضوع پيشرفت مي‌كنيد.

همزمان بخوانيد و گوش دهيد:

برخي از زبان آموزان برايشان ساده‌تر اين است كه همزمان هم بخوانند و هم گوش دهند. اينكه همزمان بخوانيد و گوش دهيد به شما كمك مي‌كند ارتباط منطقي بين خواندن و گوش دادن براي شما بوجود بيايد. برخي اوقات اول گوش دهيد بعد بخوانيد. گاهي اوقات هم هر دو را با هم انجام دهيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۱۶:۱۱ توسط:حسين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :